Kvalitetspolicy

Våra gäster och kunder är våra bästa ambassadörer. Därför är hög kvalitet essentiellt för vår
leverans. I vårt kvalitetsarbete utgår vi från våra tre värdeord.

Glädje
• är att få vara stolt över sitt jobb
• är att det vi gör varje dag faktiskt betyder något för någon annan
• är att verka i en prestigelös miljö där vi ser, stöttar och uppmuntrar varandra
• är ett val som kan kräva en ansträngning men alltid är värd investeringen

Ansvar
• vi är en viktig del av många människors vardag
• vi är stolta över det förtroende vi har hos våra gäster och uppdragsgivare
• vi har ansvar att förvalta och utveckla det förtroendet
• vi tror på delegerat ansvar, vi ser till att våra medarbetare själva tar ansvar och att de nyttjar
det förtroendet fullt ut

Engagemang
• goda resultat är aldrig en slump, det är följden av entreprenörskap och uthållighet
• vi ska ifrågasätta allt vi gör för att göra det ännu lite bättre i morgon
• vi ska vara stolta över att utveckla vår restaurang, café och cateringverksamhet
• tack vare enskilda medarbetares engagemang kan vi lösa det omöjliga, det händer ofta

Högskolerestaurangers kundkort / studentkort

Högskolerestaurangers kundkort är snabbt, enkelt och ger dig rabatter på våra caféer och restauranger. Fördelar med kortet:

  • Rabatt på dagens lunch på våra restauranger
  • 10% rabatt på våra caféer
  • Enkelt att ladda och lätt att använda
  • Kortare kötid på flera av våra restauranger